Сальник коленвала на TOYOTA KLUGER
Внутрішній діаметр: 38
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Напрямок обертання: за годинниковою стрілкою
Тип сальника валу: 827S RD
Товщина [мм]: 8
Внутрішній діаметр: 38
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: змінне кручення
Тип сальника валу: ASW
Ширина (мм): 7
Внутрішній діаметр: 38
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 10,5
Внутрішній діаметр: 38
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 8
Внутрішній діаметр: 89
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 105
Матеріал: MVG (кремнійорганічний каучук)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: AS
Товщина [мм]: 10
Ширина (мм): 10
Внутрішній діаметр: 89
Зовнішній діаметр [мм]: 105
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: SL
Форма: А-подібний
Ширина (мм): 10
Висота 1 [мм]: 10
Внутрішній діаметр 1 (мм): 89
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 105
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач