Сальник коленвала на TOYOTA CALDINA
Висота [мм]: 6
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 49
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Напрямок обертання: за годинниковою стрілкою
Сторона встановлення: передня сторона
Тип сальника валу: 827S RD
Товщина [мм]: 6
Внутрішній діаметр: 38
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Ширина (мм): 8
Внутрішній діаметр: 38
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Напрямок обертання: за годинниковою стрілкою
Тип сальника валу: 827S RD
Товщина [мм]: 8
Висота [мм]: 6
Внутрішній діаметр: 32,5
Зовнішній діаметр [мм]: 46
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Напрямок обертання: за годинниковою стрілкою
Сторона встановлення: передня сторона
Тип сальника валу: 827S RD
Товщина [мм]: 6
Внутрішній діаметр: 35
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 49
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: AS
Ширина (мм): 6
Внутрішній діаметр: 32
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 46
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: AS
Ширина (мм): 6
Висота [мм]: 8,5
Внутрішній діаметр: 70
Зовнішній діаметр [мм]: 92
Матеріал: MVG (кремнійорганічний каучук)
Напрямок обертання: проти годинникової стрілки
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип сальника валу: 827S LD
Висота 1 [мм]: 6
Внутрішній діаметр 1 (мм): 32
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 46
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Сторона встановлення: передня сторона
Внутрішній діаметр: 38
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: змінне кручення
Тип сальника валу: ASW
Ширина (мм): 7
Внутрішній діаметр: 42
Зовнішній діаметр [мм]: 60
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 7
Внутрішній діаметр: 38
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 6
Внутрішній діаметр: 70
Зовнішній діаметр [мм]: 92
Матеріал: MVG (кремнійорганічний каучук)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 8,5
Внутрішній діаметр: 70
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 92
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: AS
Ширина (мм): 8,5
Внутрішній діаметр: 38
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 8
Внутрішній діаметр: 42
Зовнішній діаметр [мм]: 60
Ширина (мм): 7
Внутрішній діаметр: 89
Зовнішній діаметр [мм]: 105
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: SL
Форма: А-подібний
Ширина (мм): 10
Висота 1 [мм]: 10
Внутрішній діаметр 1 (мм): 89
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 105
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач