Розподільний вал на MITSUBISHI CARISMA
Висота 1 [мм]: 7
Внутрішній діаметр 1 (мм): 25
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 42
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: праве кручення
Внутрішній діаметр: 25
Зовнішній діаметр [мм]: 42
Ширина (мм): 8
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Напрямок обертання: за годинниковою стрілкою
Тип сальника валу: 827S RD
Товщина [мм]: 8
Висота 1 [мм]: 8
Внутрішній діаметр 1 (мм): 35
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Внутрішній діаметр: 25
Зовнішній діаметр [мм]: 42
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Напрямок обертання: за годинниковою стрілкою
Тип сальника валу: 827S RD W
Товщина [мм]: 7
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A
Ширина (мм): 8
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 8
Внутрішній діаметр: 25
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 42
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: ASW
Ширина (мм): 7
Внутрішній діаметр: 25
Зовнішній діаметр [мм]: 42
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 7
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: змінне кручення
Тип сальника валу: A
Ширина (мм): 8
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Ширина (мм): 8
Висота 1 [мм]: 8
Внутрішній діаметр 1 (мм): 35
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення